شاینا کوچولوی مامان و بابا

باز هم خدایا شکرت

1389/11/16 14:24
نویسنده : نیوشا
1,071 بازدید
اشتراک گذاری

ای خدای بزرگ چقدر مهربونی.خیلی خیلی دوستت دارم. شکرت از بابت خبر خوبی که در اول ماه به این خوبی بهم دادی. خدایا شکرت شکرت شکرت. امروز شنیدم یکی از دوستام که یه نی نی یکساله داره و دکترا تشخیص داده بودن که سرطان داره با یه آزمایش امروزش متوجه شدن که توده هاش به کلی محو شده........خدایا شکرت که به خودش و شوهرش و پسر کوچکش رحم کردی...........همیشه همه چیز رو به خدا بسپارین......خدا خودش ارحم الراحمینه.

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان زهرا نازنازی
24 بهمن 89 11:46
سلام دوست خوبم . شما به یک بازی وبلاگی دعوت شده اید . منتظر قدوم سبزتان هستم . پیشاپیش از بذل توجه شما سپاسگزارم.
دانيال
13 تیر 90 13:31
سلام من مامان دانيال هستم . خوشحال ميشم كه به سايت دانيال يه سري بزنيد متشكرم مامان مهربون
دانيال
29 تیر 90 14:35
سلام خاله جوني جوني سايت قشنگي داريد ان شاءالله به سلامتي ني ني كوچولوتون را ببينيد عزيز دلم اگه دوست داشتي از طريق تلگراف به مدير سايت به من راي بده " كدم 67 " هست با احترام دن دني
ninipics
26 آذر 91 15:41
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... شاینا جونه ناز و دوست داشتنی منتظرتیم www.ninipics.blogfa.com
شبنم
20 مرداد 92 8:47
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ باتشکر